مناقصه اجرای پروژه اصلاح شبکه و جداسازی کنتورهای آب فضای سبز(حفاری ولوله گذاری)

مناقصه اجرای پروژه اصلاح شبکه و جداسازی کنتورهای آب فضای سبز(حفاری ولوله گذاری)


مبلغ و نوع سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ضمانت شركت در مناقصه به صورت مقطوع به میزان 337.500.000 ریال  مي باشد كه مي تواند به صورت واريز به حساب 2018805866 بانك تجارت دهم فروردین  يزد و يا به صورت ضمانت نامه بانكي در وجه حساب مذكور و يا اوراق مشاركت بي نام باشد .

مبلغ و نوع سپرده انجام تعهدات: مبلغ ضمانت انجام تعهدات در هنگام عقد قراردادمعادل  10درصد  مبلغ قرارداد مي باشد.

نحوه تامین اعتبارپروژه: پروژه از محل بودجه سال99  سازمان سیمامنظر وفضای سبز شهری شهرداری یزد تامین اعتبار می شود.

مهلت خريد و تحويل اسناد: زمان فروش اسناد از تاريخ 25/04/99 می باشد.  حداكثر تاريخ تسليم پيشنهادات به دبيرخانه  محرمانه اداره حراست شهرداري تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 06/05/99مي باشد و كليه پيشنهادات در ساعت10 صبح روز سه شنبه مورخ 07/05/99در دفتر رئیس سازمان مفتوح مي شود.

محل انجام كار: شهر يزد                                 

محل دريافت اسناد: يزد ـ ميدان آزادي ـ شهرداري مركز ـ دبیرخانه محرمانه شهرداری یزد

قيمت و زمان فروش اسناد: مبلغ فروش اسناد500.000 ريال به صورت واريز نقدي به حساب شماره 2018054666 نزد بانك تجارت  ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است .

به پيشنهادهاي فاقدسپرده و امضاء، مشروط، مخدوش و پيشنهاداتي كه بعد از انقضاي مدت مقرر واصل شود، سپرده هاي مخدوش وكمتر از ميزان مقرر، چك شخصي و  نظاير آن مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

تمامی متقاضیان  می بایست قبل از واریز وجه جهت خرید اسناد،با مراجعه به سایت  parks.yazd.irفرم پیش خرید اسناد را دریافت ومطالعه نمایند.

درصورت عدم رعایت این بند و واریز وجه،شهرداری نسبت به استرداد این وجه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

چنانچه برندگان اول تا دوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده هاي آنها به ترتيب ضبط خواهد شد.

شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است.

شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری یزد موضوع ماده 10 آیین نامه معاملات شهرداریهای مراکز استانها می باشد.

هزينه چاپ و نشر آگهي به عهده برنده مناقصه مي باشد.

 

برای دانلود فایل مناقصه کلیک نمائید.