واگذاری غرفه سال 1396

دعوتنامه شرکت در مزایده  غرفه پارکهای سطح شهر

سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری یزد در نظر داردنسبت به اجاره غرفه در پاركهاي سطح شهر با شرايط  ذيل اقدام نمايد.لذا از واجدين شرايط دعوت به همكاري ميشود.

شرایط عمومی       

1-پیشنهاد دهنده می بایست نسبت به خرید اسناد به مبلغ 500.000 ریال به صورت واریز نقدی  به حساب شماره 2018054666 نزد بانک تجارت وهمچنین واریز ضمانت شركت درمزایده طبق جدول پیوست براي هر غرفه به حساب سپرده 1/4710787/10  بانك قرض الحسنه رسالت و یا طی ضمانت نامه بانکی و يا اوراق مشاركت بي نام به  همراه پيشنهاد ارسال نمايد .

2-.به پیشنهادات مبهم – مشروط و فاقد فیش سپرده  ترتیب اثر داده نمی شود .

3- به پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نمی شود

4- كليه كسورات قانوني بعهده برنده مي باشد.

5- كليه هزينه هاي جانبي (چاپ آگهي و .......) به عهده برنده مزايده ميباشد.

6- سازمان دررد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار است .

7- اعلام نرخ پيشنهادي ميبايست بر اساس وضعيت موجود غرفه در پارك بوده و هيچگونه ساخت و ساز جديد ميسر نميباشد. و مرمت داخلي و تهيه تجهيزات به عهده برنده بوده و هيچگونه وجهي در ابتدا يا پايان قرارداد از طرف سازمان پرداخت نخواهد شد.

8- پیشنهاد دهنده میبایست طي دو پاكت ممهور به مهر و امضاء بصورت سربسته تسليم دبيرخانه محرمانه واقعدر طبقه فوقانی- اداره حراست شهرداری (میدان آزادی) نمايد.

پاکت الف مشتمل بر سپرده شركت درمزایده و فیش 500.000 ریال خرید اسناد و  پاكت ب مشتمل بر پيشنهادات ريالي شركت كننده .

9- سپرده نفر اول و دوم تا زمان عقد قرارداد نزد سازمان پارکها باقی می ماند و در صورت عدم همکاری هر کدام سپرده نفر اول و دوم  به ترتیب به نفع سازمان ضبط  خواهد شد/

10-آخرین مهلت ارسال مدارک پايان وقت اداري روزیکشنبه مورخ 10/11/1395 به دبيرخانه محرمانه شهرداري ( حراست ) واقعدر میدان آزادی ميباشد.

11- کمیسیون معاملات راس ساعت 10 صبح  دوشنبه  مورخ  11/11/1395 تشکیل و اتخاذ تصميم مينمايد.

12- سازمان در خصوص سود و زيان افراد هيچگونه مسوليتي نداشته و برنده موظف به پرداخت اجاره ميباشد.

13- برنده مزايده حق واگذاري غرفه را تحت هر عنوان را  به شخص ديگري ندارد.                 

14- در زمان عقد قرارداد و طول مدت  اجرای قرارداد اخذ مجوز از ادارات ذيصلاح الزامي ميباشد. 

15- اشخاص حقیقی و یا حقوقی که به هر عنوان بدهی به سازمان دارند، مي بايست بدهي خود را قبل از ارائه پیشنهادات تسویه نمایند ، در غير اين صورت به پيشنهاد آنها ترتيب اثر داده نمي شود.                                                                   

16- برنده مزايده موظف است نسبت به بيمه نمودن محل موضوع قرارداد اقدام نمايد. ( بيمه مسئوليت مدني و آتش سوزي و ...... ) . بدیهی است در صورت بروز هرگونه حادثه مسئولیت آن مستقیما متوجه مستاجر میباشد.                      

17-كليه متقاضيان مي بايست نهايت دقت را درخصوص اعلام نرخ پيشنهادي  نموده و اگر غرفه ای را که مدت زمان اجاره آن دو سال است انتخاب نمایند باید مبلغ پيشنهادي در دو ستون شش ماهه اول و دوم بصورت مجزا و ماهيانه مشخص گردد كه در غير اينصورت به پيشنهادات ارائه شده ترتيب اثر داده نمي شود. 

18- در زمان عقد قرارداد برنده  مزایده ميبايست 30% مبلغ كل قرارداد را به عنوان ضمانت حسن انجام تعهدات به حساب سازمان واريز يا ضمانت بانكي و يا اوراق مشاركت تحويل سازمان نمايد. بدیهی است در پایان سال اول پس از تسویه حساب کامل 50 درصد ضمانت نامه قابل استرداد و یا تقلیل خواهد بود. 

19- استرداد سپرده حسن انجام تعهدات غرفه هاي تنقلات – لبنيات و ساندويچي منوط به  ارائه گواهي از ادارات مركز بهداشت و تعزيرات حكومتي و تسویه حساب کامل با سازمان با نظر ناظر ( مدیر پارک ) ميباشد.

20- شركت كنندگان مي بايست كليه مدارك مزايده را امضاء نموده و به همراه آدرس دقيق و شماره تماس ارسال نمايند.

21- پيشنهاد دهندگان ميبايست پس از بازديد از پارك و غرفه مورد نظر و بررسی تمام جوانب و جزئیات کمی و کیفی با هماهنگي مديريت پارك نسبت به ارسال پيشنهاد اقدام نمايند. بدیهی است حق هر گونه اعتراضی و یا ادعایی دال بر ضرر و زیان پس از ارائه پیشنهاد از سوی شرکت کننده گان مسموع نخواهد بود. 

22- شرکت در مزایده به منزله قبول شروط و تکالیف سازمان پارکها و فضای سبز میباشد.

23- برنده مزایده در صورتیکه از انعقاد قرارداد خودداری نماید و یا در طول مدت اجرای قرارداد از ادامه آن بدون دلیل خودداری نماید که در نهایت منجر به ضبط ضمانت نامه وی گردد تا 3 سال حق شرکت در مزایده – مناقصه و مشارکتهای سازمان را نخواهد داشت.

دانلود لیست غرفه ها